jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

brun-brunare-blekast

Kategori: Allmänt

Jag har inte alltid haft lätt för att bli brun.
Innan min första Thailandresa 1999 så visste jag inte att jag kunde bli så brun, jag brännde mig ett antal gånger under resan och vipps så blev jag mycket brunare än vanligt.
Sen har det lixom hållt i sig även under mina somrar i Sverige...

Men något har hänt som ni kan se på bilderna under för jag blir bara blekare för varje sommar/semester som går.
Beror det på att man har skaffat barn måntro och inte alls kan ligga och steka på samma sätt som innan??

Eller är det helt enkelt så att solen inte längre tar, jag kanske är immun..??
Jag som tom skiter i solskyddsfaktor, och istället kör med Hawaiian Tropic brännolja, borde väl bli åtminstone lite brun??


Thailand 2005



Sverige 2006


Venezuela 2007


Thailand 2008


Sverige 2009

Årets bild är inte tagen än, ska ta den efter stranden en dag så att man i alla fall ser lite röd/varm/brännd ut...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: