jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

MIN dag!

Kategori: Allmänt

Med tanke på gårdagen så bestämde ja tidigt idag att idag skulle bli Min dag.
Efter att ha varit på återkontroll, följt av mammasamtal så väckte jag mannen och drog med honom ner på  stan för lite shopping!
Jag föreslog att vi alla skulle få varsin ny outfit till midsommar..
Det slutade i alla fall med att jag fick 2 nya klänningar, några nagellack, Milla en klänning och en annan byxdress. Liam fick 4 tröjor, en keps och kallingar.. Tobbe hittade inget och fick nöja sig med ett par Björn Borg kallingar...

Jag blev dessutom bjuden på lunch på gränden.. i solen=)
Jag gillar´t!!

Man kan kalla detta för min dag.. jag fick sol, shopping och massa kärlek!!

Bilen har fått sig en riktig lyxig handtvätt den med.. både invändigt och utvändigt.
Den har dessutom blivit vaxad och ser nästan ny ut..
Jag gillar de me!!

Vi har spenderat eftermiddagen i i solen, inne i parken och Liam har badat.


Jag har en övertrött tjej så jag ska ta henna och mig och gå och lägga oss..
Jag är nöjd med MIN dag!
Go Natt!!

Kommentarer

  • Annelie säger:

    Vad härligt det låter! Det var du värd!

    KRAM

    2010-06-23 | 22:17:03
  • Johanna Roos säger:

    Jag håller med,, det var du verkligen värd efter den andra skitdagen.. hoppas du får en bra dag imorgon oxå.. det är du oxå värd ;) kram

    2010-06-23 | 23:18:44
    Bloggadress: http://jojoroos.blogg.se/
  • Evelina säger:

    Tack, vad snälla ni är!!

    2010-06-24 | 21:24:59

Kommentera inlägget här: