jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Mina dagar!

Kategori: Allmänt

Jag har sagt det förut, men jag säger det igen.. Tiden springer!
Mina dagar går fortare nu än när man jobbar, oftast har jag planer från de att jag har lämnat Liam på dagis tills de att han ska hämtas..
Jag njuter av att vara hemma med dottern och ha möjlighet att göra vad man vill, när man vill..

Idag ska jag till SIBA och köpa oss en kamera, därefter ska jag prommenixa till mitt jobb för att hälsa på alla på
2:an samt Maria som sitter ett par våningar upp..
Kanske borde höra av mig tll tjejerna och förebereda dem på min ankomst..
Jag tror att min prommenix kommer att sluta på en mil innan dagen är slut, det gillar vi!!

Jag ska även stanna till på ett outlet på vägen till jobbet och se om de har vita Converse, för de vill jag ha (läs ska jag ha)!!

Milla är hela 7 veckor idag och de första smilen har börjat komma.. Sen om de är meningen eller bara spontansmile de vet jag inte... Men glad blir man i alla fall när hon smilar upp sig bara man säger hej=)

Ska försöka lägga upp lite bilder ikväll, men nu ska jag bege mig ut i solen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: