jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Sköna fredag..

Kategori: Allmänt

Regnet har i stort sett vräkt ner hela dagen, nu som först är det uppehåll..
jag bestämde mig för redan när jag vaknade idag att jag och Milla skulle ha en riktig slappardag, vilket vi oxå har haft. den mesta tiden Har spenderats i soffan där vi har sovit och myst omvartannat..
Mamma har åkt hem idag, jag har allt blivit lite bortskämd nu när hon har varit här och hjälp till med kidsen, mattlagning osv..
jag har även hunnit med att framkalal lite kort, närmare bestämt över 300 st så snart har jag att göra..
jag hatar att man alltid ligger efter när det gäller att sätta in foton i album..

Sen att vi har säkert 7 album sen bara Liam föddes är ju nästan lite sjukt!!
Jag älskar att ta kort, och har aningen svårt att ¨välja ut de "bästa" bilderna så det blir oftast att jag framkallar lite fler än man kanske borde...

Idag är det fredag, jag som är ledig varje dag tycker fortfarande att fredagen är den bästa dagen på hela veckan.. Bara tanken av att hela familjen ska vara tillsammans två hela dagar får mig att le=)
Imorgon ska Tobbe jobba i och för sig men de tär bara halva dagen.. Och på söndg bär det av till tosselilla, igen..!!

Funderar på vad vi ska äta ikväll men kommer inte på något roligt, lättlagat, gott.. så funderara på resterna från gårdagens middag.. Men hur roligt är det att äte rester på en fredag??
Hämtmat kanske??

Nu ska jag hoppa ur myskläderna och förbereda mig för hämtning utav sonen..

Kommentarer

  • Emma säger:

    Jag har samma problem... svårigheten att välja ut bilder. Igår beställde jag hem... 860 bilder... Jösses. Det var från februari-maj. Helt galet. Jag tar tokigt mycket kort och älskar att framkalla dem och sätta i album. Vill inte kolla i dem på datorn. Jag lägger ju ut alla bilder på bilddagboken men ändå vill jag ha många bilder som riktiga foton. Har inte räknat hur många bilder jag har sen Elsa föddes men är nog upp i något liknande som ni. =) Sen är jag lat när det gäller att sätta in i album, kör inte med album där jag måste klistra in utan med slip-in. Annars skulle jag inte göra något annat än klistra och fixa... Trevlig helg! Håller tummarna för bättre väder.

    2010-06-11 | 15:04:53

Kommentera inlägget här: