jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

tuppen har fan sovmorgon...

Kategori: Allmänt

Här vaknade vi långt innan tuppen idag, närmare bestämt runt halv sex..
Och med tanka på att jag inte lyckades gå och lägga mig förän trax innan klockan slog spöktimmen igår så känner jag mig helt mörbultad idag, lite bakis-känsla..
Hade varit skönt med en dag på sofflocket, men med en vild 2-åring som måste aktiveras så är dagen fullplanerad..
Nu vid tio ska vi möte upp Gordi o Co på ett lekland så att kidsen kan gå loss bäst de vill.. själv ska jag mest sitta och fika=)
Därefter blir det hem för att sova ett par timmar innan det är dags för Vincents 1-årskalas.

Ikväll är det melodifestivalen, och eftersom den värsta skiten är utsållad så kanske man kan kolla på det för en gångs skull, utan att behövas må dåligt för att ma tittar på skiten.
Vi har tom bettat på jobbet om vem som ska ta hem det, jag som inte ens har hört alla låtarna gick mest på vilka som var med o sen chansade jag lite på vad det är för folk som faktiskt röstar. jag tror att de tär alla idol-tokigt tonårstjejer och gammlingarna.. Så jag tror (eller hoppas) på att ola tar hem de (för då vinner jag potten). Sen att jag inte ens vet vilken låt han tävlar med, de är en annan sak...

Nu ska jag fixa iordning oss alla o packa in oss i bilen för ett par timmars bus på f.d skattkammarön..

Passar även på att gratta Jennie som fyller 25 år idag.. STORT grattis från oss alla..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: