jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Förvånad, glad och hemlig

Kategori: Allmänt

Hej alla ni! Med tanke på mitt inte så aktiva bloggande så blir jag helt förvånad när jag kollar statistiken. Att det är så pass många unika besökare som fortfarande tittar in här... Som jagt sagt innan så skriver jag mest för mig själv, för att ha så mycket som möjligt dokumenterat om mina barns uppväxt, men självklart är det roligt att andra oxå vill hänga på. Jag antar att det är mest släkt och vänner som hänger här - då jag inte talar om för allt och alla att jag ens har en blogg. Jag skulle tex aldrig lägga ut en länk på fejjan. Jag vill inte att alla som är kompisar med mig där ska veta allt jag skriver på bloggen. Inte för att jag är hemlig men vill de snoka om mitt liv så får de även snoka rätt på min blogg;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: