jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Kategori: Allmänt

Efter mirgonmyset så la vi oss för att sova middag. Milla brukar sova i någon timma så jag stängde av mobilen då jag kände för att vi båda behövde sova ostört... Vi vaknade efter 3 timmar med flera missade samtal. Under tiden hade vi missar millas läkartid och jag mitt tåg för att ta mig till tandläkaren. Några stressiga minuter senare så var milla på vårdcentralen med pappa och jag i bilen på väg mot Malmö o tandläkare...

Snacka om stressigt men skönt som tusan att sova i några timmar. Vi behövde nog det:)

Inga hål hos tandläkaren men istället fick jag veta att bakterier (rena sådana) har angripit mitt tandkött och tandrötterna... Så gör man inget åt detta så tappar jag tänderna..,
Jaha....???

Så om två veckor blir det ultraljud i munnen!?!
Trevlig fredag på er med....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: