jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Invigning

Kategori: Allmänt

Om nästan exakt en månad så flyttar vi, inte jag och min familj alltså men mitt jobb och hela Sydsvenskan. Efter att ha varit bosatta längs med motorvägen sedan tidernas begynnelse så är det äntligen dags att röra på oss.
Vi ska närmare läsarna och dom bor såklart inne i stan(?) så den 22 november flyttat vi på hela Skåne ihop med Sydsvenskan på triangeln mitt inne i smeten i helt nybyggda lokaler.

Igår var det invigning, kunder och mediabyråor hälsades välkomna att se våra nya lokaler.
Jag som aldrig har varit där innan blev positivt överraskad - sååå fint!
Att jag dessutom ska sitta på 5 våningen vid ett stort fönster med utsikt över både stan och sundet gör ju inte saken sämre precis 😃

Kommentarer


Kommentera inlägget här: