jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Kräksjuka in tha house

Kategori: Allmänt

Igår hade jag bestämt mig för att gå och  lägga mig tidigt. Sagt och gjort..
Eftersom Tobbe va iväg på jobbresa så packade jag sängen full med barn, där jag knappt fick plats när det väl var läggdags...
Jag tryckte i alla fall ner mig men hann inte så mycket mer innan Milla vaknade och la en spya på min axel och i stora delar av sängen....
Så natten har spenderats med att torka spyor, tvätta och att ligga på helspänn i väntan på nästa spya... Som kom med jämna mellanrum...😳

Dagen idag har spenderats i soffan, jag med en dator i knät och Milla med en iPad... Milla mår bättre men har feber och röda utslag över kroppen..,

När vi skulle hämta Liam efter skolan idag så packade jag ner lillfisen i vagnen och tog med mig båda två till kiosken där vi köpte glass... Så underbart skönt att få lite frisk luft och att få njuta av solen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: