jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Att hålla vad man lovat

Kategori: Allmänt

Idag, efter att vi tvättat och städat bilen så frågade jag Milla om vi skulle åka till leksaksaffären. Vi hade ju lovat henne att hon skulle få välja vad hon ville om hon slutade med napparna.
Självklart ville hon till leksaksaffären..,
Väl där så gick hon noggrant runt också kollade in vad som fanns men bestämde sig ganska fort..
Jag frågade Tobbe innan vi åkte om vi skulle ha en budget för det hela men bi kom inte riktigt fram till något.. 
Jag såg framför mig hur vi skulle komma hemsläpandes på en studsmatta, modellen skitstor...
Så blev det inte..
Vad hon valde ❔

En angry bird för 40:- och ett paket tatueringar...
Gissa om hon var nöjd..😍

Jag som ändå hoppades lite på en såndär skitstor studsmatta...😂


Kommentarer


Kommentera inlägget här: