jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Titta - hon cyklar

Kategori: Allmänt

För ett tag sedan så plockade vi bort stödhjulen på millas cykel, detta i hopp om att vi skulle öva en massa och att hon på så sätt skulle lära sig att cykla. Det där med att öva har aldrig blivit av och istället har både sparkcykeln och springcykeln istället gått varma här hemma på gatan.
Idag kom Milla in till mig i köket och frågade om jag kunde hjälpa henne att ta på diverse skydd. Hon brukar ha dessa ibland när hon sparkar så frågan var inte konstig utan vi hjälpte henne...
Efter ett tag hör jag Tobbe skrika till så jag tittar ut genom fönstret - och ser min lilla tjej cykla utan några som helst problem...
Jag springer ut och visst kan ungen cykla...
 Att starta och bromsa är visst heller inga konstigheter👏👍
Älskade unge😍



Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det här är Milla i ett nötskal,jåsa hjälm,matchande knäskydd,cool klänning och massa lockar som far omkring och kan själv. Tuffing!

    2014-06-02 | 08:31:58

Kommentera inlägget här: