jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Babysång

Kategori: Allmänt

Hoppas verkligen att vädret håller i sig, vårkänslorna bara flödas i hela kroppen.. Att man blir så mycket gladare bara av att solen tittar fram=)
Fick lite sovmorgon imorse eller rättare sagt, jag låg kvar o "råkade" somna om efter att Tobbe och Liam hade gått upp.. de va behövligt!!
Liam är ju inne i nån period då han vaknar om nätterna o vill inte somna om, ibland ligger han o snackar o leker men Ior, ibland är han ledsen.. förstår inte vad det är! På natten ska man ju sova!
Men de är väl ännu en vill-inte-sova-fas..

Johanna o Bella kom hit en sväng på förmiddagen så vi mötte upp dem o gick på en prommenad i de sköna vårvädret=)
Hann även me lite bus me barnen o en fika här hemma innan vi upptäckte att klockan rusat iväg o jag skulle på babysång o hon ner på stan o träffa sin syster.
Babysången va jättelyckad, vi har aldrig varit där innan men Liam älskade det så det blir fler gånger. Va lite trångt bara då över 70 pers dök upp.

Därefter gick vi hem, slängde in en maskin tvätt o gick på ytterligare en prommenad..
Väl hemma så spenderade jag ett par vändor i tvättstugan innan de va dags för att göra raggmunk..
Liam fick slottspuré..Jag smakar hans puréer varje dag o de är ju jättegoda.. kanske skulle börja äta barnmat allihopa här hemma=) Tobbe gillar potatis o majspurén;)

Tänkte jag skulle lägga in en bild från babysimmet häromdagen på när Liam dyker:

image66

Nuska jag hjälpa min sambo att vika tvätt..

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Vi åt också raggisar idag!
    70 pers på sången!? Shit, vi är typ 10 i en liten ring! Men det är ju lite skillnad på folkmängden i våra städer ;)
    Kul bild, vi fick inte ta några.. :(

    2008-04-03 | 21:43:00
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Evelina säger:

    supergott me ragger juh!
    70 pers va me barnen dock.. men trångt var de, fast riktigt mysigt!!

    2008-04-03 | 21:52:05

Kommentera inlägget här: