jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Dålig dag..

Kategori: Allmänt

Känner mig inte alls pigg idag, dels har vi inte sovit inatt o sen håller jag/vi på att bli förkylda.. Liam och jag nyser om vartannat..
Började ju me välling igår.. slutade med de me kan jag säga!!
Liam har sovit oroligt hela natten o varit vaken flera gånger och inte kunnat komma till ro och somna om..
Vet ju inte om de har me vällingen att göra men ikväll blev de gröt.. vågar inte chansa, jag MÅSTE få sova!

Jag har varit ett vrak idag.. o Liam en liten gnällspik! Inte ens babysimmet va roligt, inte som de brukar i alla fall..
Dessutom så vägrade han att sova efteråt så han har varit övertrött o gnällig hela eftermiddagen.. Tur att Tobbe har varit hemma, själv somnade jag sittandes vid matbordet efter att vi hade ätit idag.. normalt?? inte va!!

Ikväll blir de sängen så tidigt som möjligt, skulle kunna somna här och nu känns de som..
Men nu vaknade Liam och är jätteledsen så de bådar ju inte gott för natten.. När ska man få sova?

Mår vi bra imorgon så ska vi på föräldragrupp på förmiddagen o sen äta lunch med mammorna innan vi ska träffa en dietist på eftermiddagen som ska prata barnmat..

Ush vilket tråkigt inlägg, men vi får väl alla ha en dålig dag!!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Man får ha såna dagar ibland. Får hoppas på en bättre dag imorrn. kram på dej (för kramar kan förbättra ) / Johanna R

    2008-04-08 | 23:23:44
    Bloggadress: http://jojoroos.blogg.se
  • Charlotte säger:

    Låter inte som nån höjdare. Du kan ju inte va som ett vrak när du ska hem o festa i helgen.
    Men du kanske inte kan förvänta dig att vällingen ska funka direkt heller, det kan ju ta några dagar innan hans mage vänjer sig men det är ju bara att kämpa på!

    2008-04-09 | 08:12:30
  • Evelina säger:

    Vi kämpar på men igår var verkligen ingen höjdardag..
    Idag känns de lite bättre=)
    Är inte säkert att de blir nån hemfärd nästa helg, vi håller på att diskutera de!

    2008-04-09 | 09:55:30
  • Charlotte säger:

    Va?? Ska du inte gå på din klassfest? vad är det nu som har hänt?

    2008-04-09 | 14:51:16
  • Evelina säger:

    Är förkyld ocj känner mig bara allmänt trött på allt.. ful, fet och har inget att ha på mig..
    sen är de ju inte gratis att åka en gång i månaden.. men vi har inte bestämt än som sagt!

    2008-04-09 | 16:33:25
  • Jennifer säger:

    Nu skulle jag ju inte tro att du varken är ful eller fet MEN FAN vad skönt att höra att fler känner som jag gör om mej själv just nu!

    2008-04-09 | 19:49:54
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Evelina säger:

    Yenna: ja men du är ju ändå duktig o tränar, jag har inte ens kommit så långt.. o snart är de beach 2008.. HJÄLP!

    2008-04-09 | 21:38:28

Kommentera inlägget här: