jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Galet!

Kategori: Allmänt

Borde gå och lägga mig memn jag hamnade visst här istället, kände att jag va tvungen att skriva av mig lite..
Som alltid har de varit en fullspäckad dag.. De gillar jag (oftast)!
Jag har i ett par veckor tjatat på Tobbe om att vi behöver städa, han tycker att vi gör de alldeles för ofta o de händer kanske 1 gång i månaden så jag håller inte me.. Att de sen är skittråkigt kan jag hålla med om!!
Dammråttorna är borta så nu är de bara fönstren kvar.. sparar de tills den dagen då jag vill kunna se ut genom fönstrerna igen.. för just nu så ser man mest ingenting;)

Johanna o Bella har varit här en sväng, jag fixade lite käk till oss sen tog vi en promenad för att få våra övertrötta barm att somna.. de gick sådär, de sov max en halvtimme!
Sen hem igen för att svepa ett par koppar kaffe, är så lycklig över att äntligen ha hittat en mamma som dricker kaffe=)
Syster kom oxå över en sväng hon hade med sig jordgubbar så jag passade på att vispa lite grädda o så vi lyxade  till de till de desperata hemmafruarna;)

Tobbe jobbar sent ikväll så jag ska inta sängen o försöka sova lite innan han kommer hem för när Liam-klockan ringer imorgon bitti så är de bara att "hoppa" upp!!

På fredag bär det av till Vimmerby för på lördag är de klassfest, 10 år sedan jag slutade 9:an.. helt galet vad fort tiden går.. vad hände lixom??
På lördag är Liam 6 månader.. GALET!
image88
Liam med sin älskade Ior..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: