jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Idag är dagen..

Kategori: Allmänt

..då vi ska gå ut, bara Tobbe och jag. Trodde ett tag inatt att vi skulle vara tvungna att ställa in allt för att lilleman vägrade att sova.. han var mest bara ledsen eller mer förbannad kanske!
Så mellan 02 och 04.30 va de fullt ös medvetslös här..
Han somnade flera gånger i famnen men så fort vi la ner honom i sängen så vaknade han o va ledsen!?!
Förstår inte vad de är,  o varje natt dessutom...????

Tobbe gick upp me lilleman imorse så att jag fick lite sovmorgon, blev väckt 10 av att frukosten va färdig.. lyx igen=)
Så nu sover båda mina pojkar efter en ganska så tung natt.. jag känner mig fortfarande lite såsig i huvudet så jag kanske borde gå o vila lite jag med.. men de är ju såå skönt att bara få vara lite själv!

Ska i alla fall lagga mig framför TV:n o kolla om de finns ngt att glo på..

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Ha d så skoj ikväll=) Sj så ska vi på Henkes lagfest..kan bli skoj d oxå=)

    2008-04-12 | 14:20:53
  • Evelina säger:

    Gordan: vi hade jättekul, hur hade ni de?

    2008-04-13 | 12:19:32

Kommentera inlägget här: