jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

irriterad, trött och sliten..

Kategori: Allmänt

precis så känner jag mig idag o har gjort ett tag nu. Liam är inne i nån jag-vägrar-och-sova-period och de är skitjobbigt!
Han kan bara inte komma till ro.. igår sov han ca 1 timme på hela dagen o så är han trött och grinig hela dagarna istället.. Hade kanske varit ok om han hade sovit om nätterna så man va utsövd om dagarna men icke...
Han vaknar ca 5 ggr varje natt, lr har gjort de senaste nätterna..
Jag är bara sååå trött, känns som att jag bara vill lägga mig ner och dö...

Idag ska vi dessutom på babysim o sover han inte innan de så blir allt bara kaos och eftersom han har vägrat sin förmiddagslur så måste jag hålla honom vaken nu så att han kan sova lite innan simmet.. kommer bli lååånga timmar..  och vilken dag detta kommer bli, jag känner mig verkligen bara irriterad, trött och sliten!!

Vad ska man göra när de små inte kan komma till ro?????

Kommentarer

  • syster säger:

    Då lämnar man dom till moster och går och lägger sig och sover. Lätt som en plätt!

    2008-04-29 | 19:49:10
  • Evelina säger:

    ja men du har ju jobbat hela dagenn.. hade du varit hemma idag så hade du fått ha honom hela dagen om du hade velat!

    2008-04-29 | 20:27:23
  • Conte. säger:

    Halla dar Malmoiter! Hur ar laget med er? Jag tycker det ser ut som att bror-min borjar bli lite aldre an senast. hahaha! Nae, bara skojar sa klart. Men jag skulle garna viljat se reaktionen. Du vet att jag bara javlas brorsan... Hur lange sen som helst jag sag Liam nu. Tror inte ens han kommer kanna igen mig nar jag far se han nasta gang. men det marks sa klart. Nae, nu ska jag sticka vidare och kaka den nya standard-frullen... agg, bacon, tomater och toast. Ganska fint ibland faktiskt! maste ju kaka lixom.;) Ta hand om er. Conny.

    2008-04-30 | 03:39:34

Kommentera inlägget här: