jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

kortfattat..

Kategori: Allmänt

I fredags åkte vi till Vimmerby för att jag skulle på återträff med klassen (10 år sen jag slutade 9:an). Så på fredag eftermiddag styrde jag upp en "fika" med gamla kompisarna.. Nu är de så att de har tillstånd på et utav fiken i Vimmerby o där hamnade vi såklart.. så klockan 16.00 satt jag i solen med ett stort glas rödvin tillsammans med Charlotte o Porr-Madde=)
image97
Charlotte och jag..


Porr-Madde


in action..

Resultatet blev i alla fall en hel-lyckad s.k fika och en SMÅTT berusad Evelina.. shit, man tål ju ingenting efter graviditeten.. Deckade me kläderna på kl 22.00 den kvällen!!

Lördagen bjöd på mer sol så vi prommenixade ner till stan för ännu en fika (på samma ställe som kvällen innan) men denna gången nöjde vi oss med kaffe o kaka..


Fikastund..


Prommenix till stan..


image101
Bilden får mig att tänka på Ronja Rövardotter och vårskriket=)

Nu börjar snart desperat housewifes så mer uppdattering med bilder kommer så småningom...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: