jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Missbruk..

Kategori: Allmänt

C-vitaminen igår gjorde susen vill jag lova.. idag känner jag mig nästan frisk=)
Jag som va lite orolig för morgondagen, vill verkligen ut... Så nu kurar sig Tobbe i förebyggande syfte så att inte han åker på de me... men han brukar alltid klara sig!

Har varit en sväng nere på stan idag, kände att jag behövde komma ut och få lite frisk luft..
Såg så fint ut imorse med blå himmel o allt men när vi gav oss ut så va de målnigt, blåsigt o mindre skönt..
Så länge de inte regnar är jag ganska nöjd=)

Vi hittade en ascool Nike-dress till Liam på Inter Sport men istället för att köpa den till honom så shoppade Tobbe och jag till oss själva, måste va första gången..
Vi va inne en "sväng" (säkert en timme) på cheap monday så vi hittade jeans till oss båda.. jag har haft sönder mina svarta och var i behov av ett par nya.. så svarta jeans blev de=)
Vi skojade lite om att vi har likadana skor (puma, fast i olika färger), svarta jackor från H&M o nu jeans från cheap monday...
Snart kommer vi väl i matchande joggingdressar.. som gamla pensionärer.. Haha!! 

Annars har det inte hänt så mycket, Tobbe håller på o skala räkor för ikväll blir de räkmackor.. lillman sover efter en dag med fart o fläkt..
Han "springer" omkring i sin gåstol o glädjeskriker..
Jag som lovade mig själv att aldrig mer sätta honom i den trasiga.. Jag har limmat ihop den med superlim så de verkar hålla ok men vi ska iväg imorgon o köpa honom en ny som man kan sätta honom i utan att behöva vara orolig..

image79

image78 

Hade jag vetat hur man lägger in filmsnuttar så hade jag lagt in en på när Liam äter gröt, kan lova att alla hade fått sig ett gott skratt=)
Han är galen i gröt och då menar jag verkligen galen...

Fick precis en öl av min kära sambo så nu ska jag gå och hålla honom sällskap i soffan, han tycker för övrigt att jag borde ta in på "blogghem" o få hjälp med mitt så kallade missbruk...


Kommentarer

  • Johanna säger:

    Gud vilka söta bilder:) Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll imorgon..

    2008-04-11 | 20:46:05
    Bloggadress: http://Johannabillsbo.blogg.se
  • Jennifer säger:

    Jag är också fast i missbruket..

    2008-04-11 | 21:30:59
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Evelina säger:

    Johanna: de hoppas jag oxå..
    Vi har tjuvstartat lite ikväll med räkmackor o kall öl=)
    Yenna: man blir lixom besatt, jag MÅSTE blogga varje dag o så kollar jag alla andras bloggar minst 20 ggr..

    2008-04-11 | 21:51:23
  • Jennifer säger:

    Haha :) Samma här!

    2008-04-12 | 09:10:18
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • klara och elise säger:

    hej igen!
    Filmer kan du lägga in om du lägger ut dem på youtube först! :) skapa ett konto lätt där och sen länkar du bara i ett inlägg till den adressen som finns där. Kan hjälpa dig nästa vecka om du vill!:)

    KRAM igen
    Och FÖRRESTEN!!! Kanelknäcke är det BÄSTA som finns när man ska vara mjölkfri. Hade alltid med mig ett sånt istälelt för fikabröd. Smakar ju lika gott NÄSTAN som en kanelbulle!!!
    PUSS på er igen!

    2008-04-15 | 11:03:11

Kommentera inlägget här: