jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Modella..

Kategori: Allmänt

Hur många liter snor kan man ha innan de tar slut?
De undrar jag för de verkar finnas hur mycket som helst i mig...
Inatt funderade jag allvarligt på att sticka upp två tamponger i näsan, kunde inte ligga på sidan utan att de rann snor ur mig.. äckligt!

Har varit ute på burlöv idag o storhandlat, blev även en tröja och ett par byxor åt Liam.. ovanligt:P
Sen har syster varit här en sväng, hon tog en prommenad me lilleman och övade på gröt-tillagning inför lördag=)

En kompis som pluggar till fotograf ringde idag, hon vill fota oss allihopa i helgen. Hon håller på med ett porträtt-projekt så vi lovade att vi kunde hjälpa till.. kul me lite proffisionella bilder=)
Så på söndag blir de till att modella me familjen i folkets park..

Nu ska jag bre mig och min sambo (som sitter klistrad framför hockeyn) ett par mackor innan de blir: So you think you can dance..
Imorgon ska jag vara frisk efter att ha tryckt i mig c-vitamin idag.. punkt slut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: