jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Snobbar som jobbar

Kategori: Allmänt

lördag kväll.. vart tog den här veckan vägen?!?

Jag har jobbat idag, började ett och slutade för nån timme sen!
En privat dopfest som måste ha kostat dem multum.. festen hölls dessutom i en flott villa i Limhamn o de va gäster inbjudna från Italien, USA, Spanien o.s.v.. helt galet men samtidigt väldigt roligt...
de va "typen" snobbar som jobbar.. verkligen! men jag börjar vänja mig;)

Fick lite extra klirr i kassan o de är ju aldrig fel. Tobbe o jag har pratat om i flera veckor att vi ska gå ut o äta nån kväll, bara vi.. så de får bli i veckan om syster kan vara barnvakt?


Har fått de sista bilderna från babysimmet så här kommer de:

image68
Liam tittar frågande på mig o undrar varför jag trycker ner honom under vattnet=)


image69
Us..

image70
Hela truppen samlad

Imorgon ska Tobbe jobba så då ska Liam och jag träffa Ida (Gustafsson) och kanske syster en sväng!
Nu blir de chirre (chips)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: