jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

svamlar

Kategori: Allmänt

Sitter här med mitt rödvinsglas i handen.. de har hunnit slinka ner ett par så de börjar kännas så där skönt i kroppen nu..
Liam sover, tobbe kollar TV och gästerna har åkt hem så jag sitter här o går igenom mina dagliga bloggar, men tycker att vissa är VÄLDIGT dåliga på att uppdatera.. jag är inte världens bästa men försöker;)

Jag är proppmätt, förstår inte att man ALLTID ska äta för mycket, tror att de va negerboll-tårtan som jag hade bakat... så söt att de bara tog tvärstopp efter..men ganska god ändå:)

Minna ringde förut för att tackade för en tröja som vi köpt o skickat, så den hade kommit fram idag o hon va överlycklig.. KUL!!
Hoppas vi kan ses snart, de är så roligt att se Minna och Liam ihop=)

känns som att jag bara svamlar en massa, ska se barnmorskorna nu vid tio sen blir de nog sängen, är ju en dag imorgon med!!

Kommentarer

  • Gordi säger:

    ja verkligen...d va nog din negerboll tårta...d va samma här...propp mätt!!
    Tack för ikväll!!

    2008-05-01 | 09:04:28
  • Evelina säger:

    Tack själva=)

    2008-05-01 | 10:00:03
  • Jennifer säger:

    Ber om ursäkt för mitt dåliga bloggande! Bredbandet kommer inte förrän om två evckor.. Jag avlider..

    2008-05-02 | 09:06:47
    Bloggadress: http://yennifer.blogspot.se

Kommentera inlägget här: