jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Gottemuffins

Kategori: Allmänt

Hittade preci ett recept på Christmas Cup Cakes som jag bara måste baka, de ska vara prpparkakskrydda o massa choklad i, sen ska de toppas med vit choklad blandat med philadelphiaost.. det kan ju inte bli annat än hur gott som helst!!
Råkade även glömma bort att jag hade skrivit ut receptet så nu vet alla om de som har variti kopieringsrummet o på något sätt så har jag lovat att baka dessa gottemuffins till jobbet..?!?
Gott ska de bli i alla fall=)

Christmas cupcakes

Kommentarer

  • Gordi säger:

    kan inte bli mer än jättegoda...mums..

    2008-12-03 | 12:13:05
  • Evelina säger:

    lovar att vi ska bjuda hem er när de är bakade så får du själv smaka på gottisarna=)

    kram

    2008-12-03 | 14:16:00
  • syster säger:

    jag kommer också!

    2008-12-03 | 18:48:53
  • Klara säger:

    såg även receptet nyss i nån tidning, kände igen bilden...hur goda låter de inte då!!!!



    MUMMA



    2008-12-03 | 20:21:47
    Bloggadress: http://pippivogel.blogg.se/
  • Evelina säger:

    eftersom jag kommer att bli arbetslös inom kort så kan jag börja baka till er på heltid..

    2008-12-04 | 09:46:49

Kommentera inlägget här: