jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Härliga fredag..

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag, bara vetskapen av att de snart är helg får en ju på gott humör. Huvudvärken håller dock i sig men de känns lite bättre nu efter lite glögg och en stor kopp kaffe!
Hade tänkt cykla till jobbet imorse men de regnade lite så syster erbjöd sig att köra. Sen jag började jobba så har jag slutat att rör på mig o de börjar märkas på kläderna som jag knappt får på mig längre så idag blir de en prommis efter jobbet..
Hade ju även underlättat me lite bättre väder så att man kan cykla eller gå till jobbet utan att se ut som en blöt katt me krullhår.. (mitt hår blir lockigt när de är blött/fuktigt ute).
Har funderat på hurvida de går att cykla till sydsvenskan sen när jag börjar där, de ligger ju längs motorvägen men nån annan väg måste de ju finnas..

Håller fortfarand på att vänja mig vid att ha lugg och kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar de eller inte, igår kändes den alldeles för lång så jag va inte långt ifrån att klippa av den ytterligare.. Idag däremot känns den lagom!
De är så ovant att hela tiden ha en massa hår i pannan men man kanske vänjer sig.. Funderar även på om jag ska spara ut till min naturliga hårfärg, kan ju tilläggas att jag inte längre är speciellt blond utan mer lite mjölkchokladbrun blandat med råttfärgat.. Vet inte om de är så snyggt men jag måste ha lite förändring i mitt utseende för efter att ha haft samma frilla o färg i flera år så tröttnar man juh lätt...

Nu är dags för frulle-bulle!

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Japp där finns cykelväg tii sydsvenskan=)

    2008-12-19 | 09:58:05
    Bloggadress: http://gordi.blogg.se/
  • Evelina säger:

    låter bra, ska bara hitta den åka;)

    2008-12-19 | 10:10:26

Kommentera inlägget här: