jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Jönköping del lll

Kategori: Allmänt

Söndagen började strax innan sju, tobbes tur att få lite sovmorgon så jag gick "glatt" upp med lilleman..
Vi hann  med lite frulle, bus o julklappsfix innan Liam höll på att somna sittande o de va dags för familjen Jonsson/Danielsson att bege sig hemåt igen.. 30 långa mil som inte kändes speciellt jobbiga då lilleman somnade på stört o sov tills jag väckte honom när vi körde in i Malmö, snacka om en slutkörd liten kille..
Syster kom på besök o vi beställde hem thaimat för någon ork till att laga de fanns inte..

Tog även en prommis till apoteket för att inhandla lite näsdroppar till lilleman,  handsprit och myggstick!
När lilleman somnat för natten så laddade vi med en massa prison break-avsnitt i soffan.. Hanns bara med ett innan Wallander började, själv orkade jag inte se längre än till andra pausen..

Jag måste ha varit riktigt trött för imorse när jag vaknade så låg jag på exakt samma sätt som jag somnade på igår.. En hel natt med sammanhängande sömn.. de tackar jag för!

Nu är de måndag o en helt ny vecka.. känns som att de kan bli riktigt bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: