jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

jordbävningshysteri...

Kategori: Allmänt

Som säkert alla redan vet så har vi haft jordbävning i skåne idag.. Själv fattade jag inte vad de va som hände o trodde att en bil/buss eller något körde in i vårat hus. Funderade även på om de var något som exploderade i huset. Tobbe som låg i sängen sa att den hade vibbrerat, själv var jag på väg till toaletten o blev helt förstelnad när huset började skaka o trodde för ett kort ögonblock att vinstället skulle åka i golvet men alla vinflaskor.. men icke, de höll=)
Detta har varit dagens samtalsämne på jobbet..
På radion hade de tydligen gått ut med att folk skulle sluta upp att ringa till till SOS alarm...........!!
Varför ringer folk dit bara för att de vibbrerar lite under fötterna??

Jag har varit med om en jordbävning innan, de var när jag bodde i USA...  så nu har jag 2 jordbävningar på min meritlista;)

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Här kändes d som ngn jävla pansarvagn körde in i huset...allt bara vibrerade o sj låg jag där stel i sängen som en pinne av rädsla hahahah...nu i efterhand skrattar man hahaha

    2008-12-16 | 22:38:48
    Bloggadress: http://gordi.blogg.se/
  • Evelina säger:

    ja nu efteråt kan man bara skratta åt de och all hysteri runt ikring..

    2008-12-17 | 08:35:22

Kommentera inlägget här: