jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Skrivkramp..

Kategori: Allmänt

Jag har verkligen ingenting roligt att blogg om, känner mig mer tvungen än sugen på att skriva och så ska det ju inte vara.. Hoppas på att skrivsuget kommer tillbaka efter ett par veckors semester!

Sitter här på jobbet och räknar ner timmarna, jag har bara 4 timmar kvar på mitt jobb sen slutar jag här.. Känns jättekonstigt. Jag började ju precis känns de som!!
Fick bossens visitkort igår, han ville att jag skulle maila över mitt CV så att han har de för eventuella jobb i framtiden. Känns så kul att de är så nöjda med mig och jag har verkligen kännt mig välkommnad o uppskattad.
Om 3 veckor är det dags för nya tag, nytt jobb igen!! Vi som hade tänkte att åka upp till småland i mitten på januari, vi får nog skjuta på de ett par veckor i alla fall..

Imorgon är de julafton, hur sjukt känns inte de då??
Får väl ladda hem lite julmusik, värma på lite glögg, titta på ngt juligt på teven o hoppas på att julstämmningen infinner sig.. för just nu känns den som bortblåst..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: