jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

lite positiv i alla fall..

Kategori: Allmänt

Fredag eftermiddag, den kommande helgen känns mer välkommen än vanligt.. efter ett par omtumlande dagar så börjar de ändå kännas oki. Tobbe har fått  klartecken från sitt jobb om att börja jobba igen efter Thailand..
Så de verkar som att jag kommer gå mammaledig igen och att de kommer bli jag som skolar in Liam på dagis om jag nu inte hinner hitta ngt nytt jobb.. känns svårt i dessa tider!!

Jag väntar på ett telefonsamtal så håll tummarna, mer än så säger jag inte just nu!

Ikväll blir de mat och vin med syster, tobbe ska på AW med jobbet.. skönt med en riktig slapparkväll framför teven, de känns som att de kan bli hur bra som helst!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: