jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

dålig dag!

Kategori: Allmänt

Igår var en riktigt jobbig dag i mitt liv, först få reda på att man inte har ngt jobb o sen va de full rulle hela dagen, tror inte att jag satt ner en ända gång under kvällen.. eller jo, när datorn började låta som att den skulle kollavippen vilken minut som helst. Kom då på att jag fortfarande inte hade brännt ut alla bilder på skiva o fick lite småpanik.. Såklart fungerade inte bränningen o jag blev så där arg som bara jag kan bli.. Så Tobbe skulle fortsätta att försöka idag!!

Dessförinnan hade Liam vaknat o kräkt ner hela sängen... IGEN! Fattar inte vad det är, kan ju inte vara maginfluensa varje vecka och om det är ngt han ätit så har jag ingen aning om vad det är!!
De jobbiga är att täcke, kudde, lakan, snutt o gose-Ior var nerkräkta.. o de finns ingen tvättid hemma fören på onsdag NÄSTA VECKA.. Hela lägenheten luktar spyor o jag mår illa av lukten!!
Ännu en gång så svär jag över att vi bor där vi gör o inte har ngt tvättmaskin!!

Storhandlingen hanns i alla fall med o så bakade jag saffransbiscotti mellan spyorna o datakaoset..

En sak som jag är väldigt glad över är min familj, hade jag inte haft dem att komma hem till igår så hade jag brutit ihop tror jag.. Att de dessutom hade köpt en jättefin blomma med världens gulligaste kort när jag kom hem värmde i hjärtat..
Mina ögonstenar, mitt altt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: