jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

bloggtorka..

Kategori: Allmänt

Jaha, vad ska man skriva om en dag som denna...?? Jag har verkligen bloggtorka..
Har varken varit utanför dörren eller blivit frisk.. men ett framsteg är att jag har tagit mig in i duschen, kanske är på bättringsvägen ändå=)
Hade tänkt att gå på bokrean idag men de blev ju inget så Tobbe va iväg me Liam o kom hem me en bunt böcker, bla en kladdkakebok till mig, den fick min dag att lysa upp lite extra.. så nu blir de till att baka (mer än vanligt alltså=)
Vad har mer hänt...?!?
Liam har kommit underfund me vad man kan göra i hoppgungan så han är överlycklig.. Tobbe och jag gungar han fram o tillbaka så han skriker av lycka..


Fortsätter me katrinplommon för att få igång lilla magen, men han verkar ju inte så missnöjd med livet.. eller??


Har kollat på I huvudet på gynning ikväll, shit vad jag gillar Carolina.. hon är verkligen sig själv o bjuder på sig.. de gillar jag!

Imorgon hoppas jag på stråland solsken och en pigg och fräsh Evelina.. håll tummarna!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Guu vad stora de har blivit, våra små killar! Man ser det först när man ser andra barn som är lika gamla!
    Så söt han är, lilla Liam. Hoppas hans mage kommer igång och att du snart kryar på dej!

    2008-02-26 | 22:25:09
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.se
  • Gordi säger:

    Jaa carolina e grym, håller med=)

    2008-02-26 | 22:40:57
    Bloggadress: http://gordi.blogg.se
  • Johanna säger:

    Vilken otroligt söt pojke ni har! Jag vill me ha! Kan ni fixa en till mig oxå? =) Kram Johanna Roos

    2008-02-26 | 23:46:24
    Bloggadress: http://www.jojoroos.blogg.se
  • Evelina säger:

    Jennifer: ja visst har de blivit stora, lite för fort tycker jag=)
    Gordi: o skåning är hon oxå.. så skönt att hon verkligen säger precis vad hon tycker..
    Johanna: Du har ju John så de är ju bara att sätta igång, fast ni kanske bara övar än så länge;)

    2008-02-27 | 11:49:56

Kommentera inlägget här: