jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

illamående..

Kategori: Allmänt

Sitter här o mår illa, vet inte om de är ngt jag ätit eller vad de kan vara.. bara de inte är kräksjukan så är jag glad, har varken tid, lust eller ork till att vara sjuk..
Kollar american idol men vet inte riktigt vad de styr med på TV4 för de visar samma avsnitt som förra veckan, hoppas de upptäcker de snart o fixar till de för jag älskar att se alla dumma göra bort sig. Att vissa ens söker förstår jag inte. jag skäms för de flesta utav dem. men de är ju underhållning på hög nivå=)
kolla bara flintisen som försöker övertyga juryn om att han är bra o de låter för ljävligt.. stolle!!


Idag har vi inhandlat en ny bilbarnstol till Laim, lite tidigt kanske men han kommer ju att behöva en större om ett tag o de va så bra pris så vi kunde inte låta bli..

Tobbe går tidigt den här veckan, de gillar jag för då kommer han hem runt halv ett o har hala dagarna med mig o Liam, men imorgon blir de babycafé me Johanna o Bella..

De verkar ha upptäckt felet på TV4 så nu ska jag återgå till mitt tittande.. o skratta vidare åt alla idioter=)

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Jag mådde också illa igår. Men det är över idag. Som tur är!!

    2008-02-05 | 09:11:44
    Bloggadress: http://yenniifer.blogg.se
  • Evelina säger:

    ja de är verkligen helt värdelöst att må illa..

    2008-02-05 | 17:21:04

Kommentera inlägget här: