jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Snor o dregel..

Kategori: Allmänt

Jag snorar ungefär lika mycket som Liam dreglar.. o det är inte lite vill jag lova=)
Tobbe fick stanna hemma från jobbet idag för att jag är krasslig, Liam är oxå lite snorig o nyser titt som tätt..
Sov för övrigt 2 timmar inatt, först kunde jag inte somna o sen när jag väl lyckades så har Liam fart runt o rubbat min skönhetssömn.. som tur va fick jag mig ett par timmar mitt på dan men känner mig fortfarande helt förstörd..

Fick ringa BVC idag för Liam har fortfarande inte "gjort i byxorna", de tippsade om laxeringsmedel som vi så klart köpte o provade.. verkar inte bita på våran lilla grabb!! vad gör man?!?

har inte varit utanför dörren idag, har suttit vid datorn o försökt att beställa bilder från SIBA men de har inte heller gått så bra så 5 timmar i sjön.. skickade ett argt mail till support så jag hoppas att de kan lösa de!!

Ska plocka upp min lilla kille från badet nu, den stora får ta sig ur själv=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: