jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Väntar

Kategori: Allmänt

Jag vill ha sol, man blir ju helt depprimerad när man vaknar o de fortfarande är mörkt ute... hela lägenheten är mörk, så nu har jag tänt alla lampor så de känns som strålkastare överallt..
Kan de inte bara spricka upp lite så att man i alla fall blir sugen på en prommenad.. för just nu så känner jag för absolut ingenting!!

Mamma åkte hem imorse, tråkigt.. känns så tomt när de bara är jag o Liam men de brukar vara första dagen sen är man inne i allt som vanligt igen.. Liam sover nu så de är extra tyst, annars hör man ju alltid han lilla ljuva stämma=)

Shoppade loss på stan igår, som vanligt så fick Liam mest (2 bodys, 2 tröjor, 1 byxor, haklapp o ett "bananfodral" från designtorget) men jag köpte faktiskt en kofta och ett par skor till mig själv, Tobbe fick oxå ett par skor.. snäll jag är va=)

Bakade morotskaka igår.. Tobbe o jag har ju kommit överens om att vi inte ska äta godis i veckorna så istället bakar jag typ varje dag, för kakor är de ju ingen som har förbjudit;)
Syter tycker att vi är konstiga men nån ursäkt måste man ju få ha för att få i sig sötsaker...

Har ringt sjukhuset idag angående min blödarsjuka, vi ska utreda om Liam har ärvt de från mig eller inte.. hoppas på inte. Väntar på att de ska ringa tillbaka!!
Väntar även på att Gordi ska höra av sig för vi ska leka lite idag, har inte träffat dem på ett par veckor o så vill Liam leka me Mille..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: