jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Nyfiken eller?

Kategori: Allmänt

Om ni undrar varför ni (som bloggar) har så många besökare varje dag så har ni mig att tacka. Bloggarna som jag följer o läser varje dag, är inte alltid uppdatterade o då klickar (besöker bloggen) jag minst 20 ggr om dagen för att se så att jag inte har missar ngt..
Kallas de nyfiken eller?

Bara några exempel...

*När jag var yngre så visste jag alltid vad mina paket vid såväl födelsedagar och jul inehöll.. klurade jag inte ut de genom att känna o klämma så öppnada jag paketen, tog reda på inehållet o slog in de igen..  (Sen va de ju bara att se förvånad ut den dagen då de igentligen skulle öppnas)

*När vi skulle på första ultraljudet så hade vi bestämt oss för att inte fråga efter könet men om de frågade oss om vi ville veta så skulle vi ta reda på de... Ingen frågade, så precis innan hon är klar så nästan skriker jag ut
- Ser du om det är en pojke eller flicka?
Till min besvikelse får jag som svar, - Nej, inte när den ligger som den gör och kniper igen me benen..
Men hallå, jag ville ju veta!!!
15 veckor senare, på andra UL fick vi svaret..  En liten pojke=)

Jag har blivit lite bättre på det här med paketen, jag öppnar de inte längre i alla fall..
Men känna o klämma får man väl?

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Min räknare registrerar bara dej en gång om dagen, så om du är inne 20 ggr så kan inte jag se det. Jag kan bara se unika besökare och inte antal sidvisningar, men det skulle vara intressant att veta :)

    2008-07-10 | 09:26:55
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Josse säger:

    Jag ska erkänna att kag oxå är en tjuvkikare! På din blogg och på paket!! Hoppas allt är bra med er i sommaren som verkar ha försvunnit.....

    2008-07-12 | 21:37:23
    Bloggadress: http://jossessida.blogspot.com/
  • Josse säger:

    Jag ska erkänna att jag oxå är en tjuvkikare! På din blogg och på paket!! Hoppas allt är bra med er i sommaren som verkar ha försvunnit.....

    2008-07-12 | 21:38:08
    Bloggadress: http://jossessida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: