jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

insett fakta!

Kategori: Allmänt

Idag har jag verkligen insett hur äckliga småbarnsföräldrar verkligen är (har alltid tänkt att jag inte var en utav dem;)).
De började me att Liam va lite hård i magen igår så jag köpte en burk katrinplommon som han fick några skedar utav igår eftermiddag... Sen va de inget mer me de!
Men idag hände de saker i i baken.. så jag fick spola av lillkillen i duschen för att får bort allt "klet"
När vi sen för ett par timmar sen va nere på stan så upptäcker jag att min tröja är nerkletad me bajs (äckligt men sant). De äckligaste av allt är att jag bara rycker på axlarna o drar på mig en tröja över o traskar runt i de utan att ens tycka att de är speciellt jobbigt.
Så nu är jag offeciellt en äcklig småbarnsmorsa;)

De blev ett lite märkligt inlägg o ganska äckligt tycker vissa men välkommen till min verklighet!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Hahahaaa :D Jag hade bajs på mina byxor igår. Fick dras med det tills vi kom hem och det störde inte mej heller speciellt mkt! Hahaa!

    2008-06-27 | 06:47:59
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Evelina säger:

    sjukt vad man kan ändra sig när man får barn=)

    O nu har vi bara ett, tänk om de blir värre för varje barn..?!?

    2008-06-27 | 10:33:36
  • Angelica säger:

    hahaaa! lite äckligt kanske men å andra sidan är det ju ditt eget barns bajs, jobbigare om det kanske hade varit ngn annans! :)

    2008-06-27 | 15:10:26
    Bloggadress: http://henimylife,blogspot,com

Kommentera inlägget här: