jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

säkra lägenheten

Kategori: Allmänt

Äntligen fungerar bloggen igen..
Satte mig här igårkväll för att uppdater efter helgen men då va bloggen nerstängd så shii fick jag..

Sitter och beställer en massa kort från SIBA, det blir ju en del nu när man tar kort varje dag på lilleman.. O nu va det ett tag sen vi beställde sist så ett par, trehundra kort blir de nog innan kvällen är slut! Hoppas bara att inget strular, för de har de en tendens o göra när jag ska beställa kort!

idag har vi varit på IKEA och inhandlat massa patrull för att säkra lådor o skåp för lilleman, han börjar bli allt mer rörlig för varje dag och lådorna i köket har han redan hittat o är på väg att klämma fingrar o slå i huvudet varenda gång han öppnar dem.. så nu ska de bli stopp för det!
Ska även plugga igen eluttagen så att han inta kan pilla in sina små fingrar där heller..
Men allt annat då?
Häromdagen hittade jag honom "hängande" i dvd-luckan eftar att ha fått igång och öppnat luckan.. 
Är väl bara o vänta o se antar jag=)

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Äntligen tillbaka!

    Haha, jag har fått tejpa igen vår dvd-lucka ;)

    2008-06-09 | 22:05:50
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Jennifer säger:

    Äntligen tillbaka!

    Haha, jag har fått tejpa igen vår dvd-lucka ;)

    2008-06-09 | 22:06:48
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Evelina säger:

    Bra idé, ska jag oxå göra!

    2008-06-10 | 07:44:00

Kommentera inlägget här: