jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Hypad..

Kategori: Allmänt

Har vräkt i mig godis och chips ikväll så de står mig upp i halsen, har tom ont i magen!
Kollar på film, vet inte vad den heter men går på trean o är inte speciellt bra.. men andra filmen jag ser sen Liam kom så jag njuter i vilket fall=)

Har träffat hultsfredskompisarna idag, hälften av vårat "tjejgäng" från gymnasiet har hamnat här nere i Malmö så vi brukar ses ibland o göra de jag är bäst på.. fika!! Idag va de bara jag, Ida o Sara.. de andra hade inte tid!!

Va även en sväng hemma hos vimmerbyborna Danne Berg o Helene, de bjöd på scones (men jag kunde ju inte äta)och äpple (till mig). Liam har knappt sovit på hela dagen så han va helt hypad när vi gick hem o vägrade sova i vagnen.. han bara skrek!! O vagnen som har varit de säkra kortet innan, vad har hänt??
Han har i och för sig varit gnällig de senate dagarna, vet inte vad de är men de börjar bli jobbigt.. han vägrar sova o är konstant orolig.. de är väl nån fas (tycker att den ena fasen avlöser den andra).. tar de aldrig slut lixom?

Imorgon blir de REA på lollopard, så då ska de fyndas..
Gordi kommer hit efter 10.00 så att vi är på plats när de öppnar kl 11.00

Nu ska jag se resten utav filmen.. vet redan nu hur den kommer att sluta;)

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Verkar vara en bra film när man redan vet slutet innan den slutat haha...
    Japp Lollopard imon, ses efter 10,00=)

    2008-03-09 | 22:52:24
    Bloggadress: http://gordi.blogg.se
  • Jennifer säger:

    Vagnen och även bilstolen har varit säkra kort här också.. Tills för några dagar sen.. Vad händer?!

    2008-03-10 | 06:48:32
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Evelina säger:

    Jag vet inte men han knäcker mig fullständigt!!

    2008-03-10 | 15:36:27

Kommentera inlägget här: