jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Jacka funnen..

Kategori: Allmänt

Äntligen efter allt letande efter en vårjacka till Liam så har jag hittat en cool..
Vi skulle gå ner på stan idag i jakt på en jacka o stannade till i en liten barnklädesaffär som ligger nästan vid oss o där hittade vi jackan=)
    
 Liam i sin nya jacka..

Men vi va ju ändå "tvungna" att gå ner på stan en sväng så vi hittade en jacka till som vi köpte.. Hittade dessutom brun-mönstriga nappar så jag är helnöjd me dagens inköp!!
Köpte med oss thai-mat hem från tamnak thai, de va hur gott som helst o så skönt att slippa laga för en gångs skull=)
Därefter åkte jag hem till Gordi o Mille, Johanna o Bella va oxå där så barnen lekte, sov o skrek om vartannat.. Liam stod för de mesta skrikandet.. trött kille som har svårt att komma till ro!

Mille, Bella och Liam!
Gordan hade "bakat" tosca-kaka, jättegod.. (så jag hoppas att du fortsätter med ditt bakande nu)!!

Liam har även hållt på o krånglat nu ikväll, han har varit ledsen sen åtta fram tills nu (för nu är de tyst så jag hoppas att han äntligen har somnat)
Någon som har bra tipps på hur jag kan få honom att komma till ro??
Innan har de ju inte varit några problem men de sista kvällarna, shit.. jag är helt slut!!

Blev bjuden på mat hos syster ikväll o de va uppskattat.. Tack!

Liam o Toja (syster) busar!

Nu blir de ett par minuter Gynning o ett äpple innan sängen kallar..
ciao..

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Vilka sötnosar vi har:)

    2008-03-04 | 22:16:28
  • Carin o Oscar säger:

    hej! läste att du sökt tuffa nappar?

    http://www.babyshop.se/system/search/search.asp?brandid=0&branchid=3&container=25

    Här har jag hittat mycket;-)
    Söt han e lille Liam:-) Hoppas allt e bra med er!

    Kram carin o oscar

    2008-03-05 | 00:41:38
  • Evelina säger:

    Johanna.. ja visst har vi=)

    Carin.. tack för tippset, har redan varit där o letat o de har jättmycket fint, napparna är dock inte de samma som Liam tar.. så synd!!
    Hoppas att allt är bra med er...

    2008-03-05 | 09:41:45

Kommentera inlägget här: