jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

lollopard

Kategori: Allmänt

Idag ringde min Liam-klocka kl kvart i åtta.. vilket jag är helnöjd me;)
Han me en dusch innan Tobbe åkte till Jobbet..!! Sen att de va strålande solsken gjorde ju inte min dag samre precis, tog Liam på en prommenad i vårsolen innan de va dags att möta upp Gordi, Klara och Lisett + alla bebisarna..
Vi stod som yra höns utnaför lollopard när de öppnade, vi o alla andra med barnvagnar.. affären är ju inte så stor så de blev väldigt trångt och varmt, vilket Liam inte va sååå nöjd me. Shoppade i alla fall två bodys o en mössa till lilleman. Därefter gick vi till espresso house för att fika men jag får ju typ inte äta någonting o Liam va inte så nöjd me livet just då så jag fick nöja mig me en banan o ett glas vatten..
han även me en sväng till Lilla Vi (barnklädesaffär), Butik blå (likaså) o ännu en sväng till lollopard me ännu mer shopping!!

Liam sover i sin vagn o har gjort ett par timmar, så skönt!!
Jag har kunnat läsa tidningen o äta.. men nu vaknar han visst...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: