jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Lyckad kväll..

Kategori: Allmänt

De gick jättabra att jobba igår, nästan lite för bra..
Jag hade sån megaångest för att servera men när jag väl kom dit så va de bara mingel me lite snittar=)
Vårat jobba va att hälla upp champange o vin åt folk.. inte så komplicerat.. o trevliga va de me, gästerna alltså!
Jag som hade oroat mig för "snobbar som jobbar"
Vi va nere i Gallerian vid turning torso.  Har aldrig varit där innan men riktigt nice!!

De va Kvärnum kök som hade bjudit in en massa gäster.. o så va de olika föredrag, bla Armani Home (svindyra saker) o ngt konstgalleri..
Efter att vi jobbat i 4 timmar så tyckte de som anordnat evenemanget att jag o de andra två som serverat kunde dela på vinet som blev kvar, eller en viss del utav de. Så 8 flaskor vin följde med mig hem + kläderna som vi jobbat i från någom designaffär i gallerian (jag kollade prislappen o bara byxorna kostade 1300kr)
Så ingen dålig deal precis!! Fick ju självklart betalt oxå=)
Kan tänka mig att jobba fler kvällar med samma betalning;)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Vad kul att det blev lyckat:)

    2008-03-14 | 16:16:27
  • Johanna säger:

    Jag håller med /,, en annan Johanna =)

    2008-03-14 | 17:32:21
    Bloggadress: http://jojoroos.blogg.se

Kommentera inlägget här: