jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

När??

Kategori: Allmänt

När ska de nna eviga sömnbrist få ett vackert slut??
Liam har under de senaste veckorna vaknat ca 4-5 gånger per natt. ibland är han ledsen, ibland inte!!
Han far runt i sängen som om de vore värsta roliga lek-mattan.. Täcke är inte att tänka på för de sparkar han av sg lika fort som han får de på sig..

Har börjat lägga oss runt tio om kvällarna men de måste tydligen bli ännu tidigare för jag känner mig helt pajjad!!
Jag som verkligen behöver sova, får jag inte mina timmar så är jag helt förstörd dagen efter.. de är visst en sån dag idag..Typiskt me tanke på att jag ska jobba ikväll!!
Jag har inte serverat på hur länge som helst o så ska vi va nere vid turning torso.. 100 gäster på 3 servis, de blir ingen lek!
Hoppas bara inte de är "snobbar som jobbar" för såna människor pallar jag verkligen inte me idag!!

Liam slocknade utan promblem i sin säng för en halvtimme sen så jag ska passa på att fixa iorning mig för om en timme kommer johanna o bella=)

CIAO

Kommentarer

  • Conny säger:

    halla pa er, ungdomar. Hur har ni det? har ni fatt mitt vykort jag skickade? Husvisning... shit, seriosa grejer pa gang alltsa...;) hehe! Nae, de e bra. lamna Mollan.. inget o ha heller! nae, nu ska jag ivag o sova igen. jobbade 10 timmar pa jobbet idag, och jag ar heeeelt slut! Ska aven jobba lordag ocksa. Ha de bast/.. ciao!

    2008-03-13 | 10:27:26
  • Evelina säger:

    jadå, vi har fått ditt vykort.. tack!!
    de värsta är att vi trivs ju faktiskt jättebra i malmö men ska man ha hus så är de ju vimmerby som gäller.. sen vet jag inte om jag vill att liam ska prata skånska heller;)

    2008-03-13 | 14:30:04

Kommentera inlägget här: