jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

VImmerby

Kategori: Allmänt

Förlåt alla trogna läsare för min dåliga uppdattering de senaste dagarna.. Men Liam lyckades smitta ner mig o halva huset med maginfluensa så jag har spenderat ett par dagar på toaletten o i sängen.
Idag mår jag mycket bättre o har varit ute o fart runt hela dagen. Lilleman är fortfarande kass i magen men mycket piggare.. så skönt!! (tror att vi har bytt kläder 5 ggr idag, maten rinner rakt igenom, blöja, kläder.. you name it;)

HUsvisningen va tydligen inget att ha, Tobbe fick gå dit själv eftersom jagj va kass.. En hel del att fixa iordning, plusb att budgivningen säkert gick upp en bra bit.. vi har mer o mer börjat prata om att bygga eget, känner ju så många som skulle kunna hjälpa oss.. hoppas bara att de vill oxå;)

Jag behöver ett jobb i vimmerby me så om någon hör eller ser ngt så hojta!! Jag kan de mesta;)

Prommenixade ner till stan idag, Träffade Yenna (en av mina bloggare som jag dagligen besöker) och hennes son Viggo. Va roligt de är, vi har "aldrig" pratat innan men när man läser varnadrs bloggar så är de lite som att man känner varandra..
va även nere på Downstairs en sväng o inhandlade mig själv ett linne men hittade INGET till Liam.. de är nog första gången som jag bara handlar till mig själv sen Liam föddes=)
Däefter bjöd mamma på lunch..
man blir så bortskämd av alla när man är hemma, men de är skönt o behövligt ibland=)

Gick me mamma o Liam på en prommenad innan de va dax för nästa tur till syster me familj i södra vi..
de är så roligt för Elin O Linnea (3,5 år) blir så överlyckliga varje gång vi kommer. De har tom döpt deras dockor till Evelina.. gulligt!!

Väl "hemma" ringde jag Anna så hon o Madde kom hit på lite våffel-fika. Vi hoppade över våffeldagen igår o slog till idag istället. Eva (Tobbes mamma) hade tom fixat mjölkfria våfflor till mig.. så snällt!

Liam har somnat o jag är inte långt därifrån, känner mig fortfarande lite utmattad o mör i kroppen..
Lilleman har sovit riktigt kasst inatt, en utav de värsta nätterna hittills så mer än 4 timmar har jag nog inte fått.. hoppas på en bättre natt inatt..

Imorgon bär de antagligen av till hultsfred en sväng, tänkte hälsa på lite släktingar o kanske äta lunch på metropol, men ingenting är bestämt..
ska fika me babsen me på eftermiddagen så de blir nog full rulle i hur eller hur..

jobbar fortfarande på att få me släkten till Thailand över jul, vet inte hur de går men jag hoppas på BRA...!?!
nu är de sängen som hägrar!!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Hahaa ja, vi visst är det lite kul att vi faktiskt egentligen inte känner varandra mer än genom bloggarna. Men har man små bebisar, eller barn över huvudtaget i sammma ålder, så bara blir det.. :)

    2008-03-27 | 06:49:56
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com

Kommentera inlägget här: