jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

pankake-picknick

Kategori: Allmänt

Idag har varit en sån där dag då man inte har något planerat men ändå har fullt upp..
Tobbe jobbar eftermiddag den här veckan men mitt i frukosten imorse så ringde de från mejeriet o undrade om han kunde gå dag istället så helt plötsligt va jag o Liam själva hemma..
Efter frukost och förmiddagslur (för Liams del) så bar det av på prommenad i pildammarna.. riktigt nice när de är såå fint väder. Liam va helt facinerad av alla fåglar, jag kunde inte få kontakt med honom under tiden vi va i parken..


Stannade även till i en lekpark bakom triangeln där de har en lite annorlunda gunga.. Liam va lite skeptisk till en början men sen såg de ut som att han skulle somna=)

image134
Som sagt, lite skeptisk till en början..

Därefter bar de av hemåt för lunch o sen mötte vi upp Kristina och Noel för ännu en prommenad o därefter pankake-picknick på deras bakgård.. supermysigt!


Liam passade ävan på att hälsa på grannhunden Dina som han blev som besatt av..
image136
Liam och Dina..

Väl hemma så fixa Liam o jag lite mat tills Tobbe kom hem o nu är lilleman nattad o tobbe har fixat lite te o knäcke så jag ska gå och joina honom..
Har även hunnit med att kolla en lägenhet idag, i grannhuset.. den kommer ut på hemnet på onsdag men den va sådär.. vill ju ha hus!
jaja, nu ska jag knapra knäcke..

En sak till bara.. En kompis har startat eget idag, kolla gärna in hennes hemsida: www.missiripa.com
Jättefina saker!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: