jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Vänta=boring!

Kategori: Allmänt

Ringde försäkringskassan idag efter 3 misslyckade försök igår, då de råkade koppla bort mig efter att ha väntat 3 gånger 25 min.. Gissa hur glad jag va?
Idag tog de "bara" 26 min innan jag kom fram och fick då veta att de inte hade hunnit med min begäran om föräldrapenning så de kunde dröja allt från en vecka upp till nästa utbetalning, vilket är om en månad..:/

Kul att inta få pengar på en hel månad..
Så den här månaden blir de till att leva på nudlar o vatten eftersom bilen ska servas o bucklas ut oxå..
skämt o sidå, det löser sig alltid men störigt ändå..!
Tänker ändå på alla ensamstående som kanske inte har ngt sparat o som blir drabbade.. vad gör man lixom?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: