jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

...

Kategori: Allmänt

Vet inte riktigt vad jag ska blogga om nu när jag jobbar hela dagarna.. det händer inte så mycket mer lixom. Funderade på en prommenad idag efter jobbet men vädret riktigt suger ju så jag hoppade de o gjorde något försök i att träna här hemma, de gick sådär kan man säga;)
Skulle vilja börja träna på riktigt men vet inte riktigt när jag skulle hinna me de bara..

Har försökt att övertala Tobbe till att blogga lite nu när han går hemma, än så länge går mitt övertalande inte så bra men jag lovar att jobba på de.

På jobbet går de bättre och bättre men telefonväxeln o tjejerna som jag sitter med är hur trevliga som helst så just nu känns allt toppen. Har varit ute på lagret idag o kollat vad som händer där´och träffat allt folk.. lite roligt att se vad som händer på hela företaget o inte bara i receptionen..

Har precis kommit fram till att man tillbringar mer tid på jobbet än hemma (i vaket tillstånd), o hur sjukt är inte de egentligen??

Nu ska jajg avnjuta en lugn kväll på soffan o vänta på att klockan ska bli nio för då förflyttar jag mig till mina vänner på Wisteria Lane..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Shit va mycket jag har missat på din blogg pga att vi inte har internet än. Får ta igen d sen. Kram

    2008-11-18 | 22:28:06
  • Anonym säger:

    Shit va mycket jag har missat på din blogg pga att vi inte har internet än. Får ta igen d sen. Kram

    2008-11-18 | 22:28:45
  • Gordi säger:

    D va jag som skrev

    2008-11-18 | 22:30:03
  • Evelina säger:

    ja, passa på o njut av din lediga tid nu när du är mammaledig.. för sen blir de andra bullar;)

    2008-11-20 | 08:58:36

Kommentera inlägget här: