jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Julpynt

Kategori: Allmänt

Det blev ett IKEA-besök igår, hittade dessutom en massa bra-o-ha-saker..
Ljusförrådet är påfyllt så nu kan de mysas igen.. känns bra!
Hann även med lite glöggdrickande o de är ju aldrig fel..

Satt och funderade på när jag ska hinna julstäda innan de är dags för pyntning i helgen.. och jag får inte riktigt ihop de, de är lixom fullt upp.. hela tiden!
Jag är inte så mycket för pyntning men lite stjärnor vill man ju ha upp o en adventsljusstake är ett måste
Släkten åker ju inte hem fören imorgon, på fredag är de afterwork med jobbet o sen är de helg med juskyltning, plus att Tobbe jobbar på söndag.
Kanske får fixa lite imorgon efter jobbet men då vill jag ju helst bara umgås me familjen eftersom jag bara träffar Liam 2,5 timme varje dag.
Ännu en gång så räcker tiden inte riktigt till..

ikväll blir de i alla fall tacos o sista kvällen med släkten, ska bli mysigt att bara vara hemma o ta de lite lugnt me nära o kära!

Kommentarer

  • syster säger:

    Vill du och Liam gå på julskyltningen med mig på söndag? Jag har ju redan julfnatt (ljusstake i fönstret på jobbet, lyssnandes på Absolute Christmas) och kan inte få nog av jul!!!

    2008-11-26 | 14:11:08
  • Gordi säger:

    Passa på nu när släkten e där o sett dem i arbete där hemma :P hahahah

    2008-11-26 | 14:32:32
  • Evelina säger:

    syster: de beror lite på Gordi O Mille, jag frågade henne tidigare idag om de ville komma in till julskyltningen men vi kan ju gå ner allihopa. Jag ska inte handla ngt, vill bara se när de tänt alla belysningar.. de är så mysigt!

    2008-11-26 | 15:05:08
  • Gordi säger:

    Jag vet inte hur d blir, Henke ska ev ha bilen till jobb eftersom hans e utlånad. När hade du isf tänk gå dit?

    2008-11-27 | 21:45:05

Kommentera inlägget här: