jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Lördag kväll

Kategori: Allmänt

Lilleman har somnat, maten står i ugnen och dete är lördagskväll.. Hur lugnt och skönt som helst!!
Har dock inte korkat upp ngt vin o vet inte om de blir så heller, känner mig lite sliten från igår men de går kanske över me ett glas vin.. eller så somnar jag!
Liam o jag spenderade gårdagen i Svedala med Gordan o Mille.. skönt att komma ut på landet lite;)
De har fått så fint i sitt hus så när jag har varit där blir jag ännu mer sugen på att skaffa ngt eget till oss..
Kvällen tillbringade vi hos Sara o Robban, jag och Liam gick dit strax innan sju o så kom Tobbe efter jobbet. Liam höll låda fram till halv elva innan han deckade i vagnen o där sov han till vi kom hem strax innan 01. Kanske är därför man känner sig lite sliten idag, sömnbrist!
Jättekul hade vi i alla fall, så roligt att träffas alla Hultsfredstjejerna med respektive o bara sitta o prata gamla minnen, nästan så att man längtar tillbaka o vill vara 18 igen, men bara nästan;)
I förmiddags var vi bjudna in till grannarna på Brunch, hur trevligt är inte de? Brunch borde man äta varje helg, känns så lyxigt! De blev en hel del barnbus o massa snack.. supertrevligt! Vi hann även med en regnprommenad ner till stan, fattar inte hur de kan vara så mycket fok på stan när de regnar o blåser storm..

känns skönt att vi bara ska vara hemma ikväll, ta de lugnt o mysa i soffan..
Nu är de uppkorkat förresten.. man är ju inte så svårövertalad;)

1 dag kvar av ledigheten..

Kommentarer

  • Frida säger:

    JÄTTE kul att ni kom förbi=)

    Å jag längtar oxå tebax till det vilda 18 års livet och det galna tjejgänget i Hultan i bland..=))



    Sköt om sig och hälsa la familja=)

    2008-11-16 | 20:11:27
  • Evelina säger:

    ja tänk vilka goa tider de va;)

    kram

    2008-11-17 | 20:34:38

Kommentera inlägget här: