jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Dagen D

Kategori: Allmänt

Idag är det 4 år sedan jag och Tobbe träffades, eller första gången han sov hos mig kanske man ska säga.
Ganska rolig historia de där hur vi blev ihop.. men den historien orkar jag inte dra upp här o nu!

Vi har i alla fall den 22 okt som våran årsdag, förra året glömde vi bort de, eftersom Liam föddes 3 dagar innan o i år (idag) så jobbar Tobbe kväll så jag sitter här i min ensamhet (Liam sover) o äter en romantisk middag (NOT) o dricker ett glas vatten=)
Får bli lite mer romantik till helgen, tänkte fixa 3-rätters tills på lördag och en flarra vin eller två=)

SKÅL!

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Grattis, grattis...

    D skadar juh inte med lite vatten med tanke på hur mkt vin du dricker hahahahha:P

    2008-10-22 | 20:39:23
  • Evelina säger:

    torrboll;)

    du skulle behöva lite du me.. säg bara till så...!!

    2008-10-22 | 20:55:29
  • Johanna Roos säger:

    grattis från mig oxå! ni har varit tillsammans nästan exakt ett år mer än oss =) mys!

    2008-10-22 | 21:18:40
    Bloggadress: http://jojoroos.blogg.se/
  • Marlene säger:

    Hej! vi har åxå vår dag idag! ;)

    2008-10-22 | 21:32:28
    Bloggadress: http://www.mallessida.blogspot.com
  • syster säger:

    Grattis! Till er båda. Min jävla skitdator ville inte ut på nätet igår...det var nära att den fick sig en flygtur från balkongen. Kanske dags att investera i en ny trots allt.

    2008-10-23 | 09:13:33
  • Carro säger:

    Grattis (en dag försent) Jag o Jorge har ett âr imorgon den 24 :) Ja se till o mys till det i helgen. Det e viktigt att bevara romantiken ;) kramar

    2008-10-23 | 09:57:49
    Bloggadress: http://carolinebartlet.blogg.se/
  • Evelina säger:

    syster: ja, du har ju pratat om att skaffa en ny dator nu ett tag så investera i en ny! du använder den ju trotts allt varje dag!

    Tack för alla gratulationer=)

    2008-10-23 | 12:44:55
  • syster säger:

    Jag har lagat den nu, men kollar ändå på en ny. Den är ändå tre och ett halvt år, ganska gammalt för en laptop...

    2008-10-23 | 16:19:04
  • Carin o Oscar säger:

    Grattis i efterskott;-) Själv firade vi ...eller sörjde;) 7 år i sept...my god...hehe

    2008-10-28 | 19:58:15

Kommentera inlägget här: