jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Dagen efter...

Kategori: Allmänt

Gårdagen blev lyckad, väldigt lyckad om jag får säga de själv=)
Jag vet att de är en hel del utav gästerna som antingen väntar eller fasar för att jag ska lägga ut bilder från festen.. tog ju en hel del kort.. De kommer, jag lovar! men inte ikväll...
Man har ju kännt av idag att de intogs en hel del alkohol igår.. Kände mig ganska så lugn igår men när jag kollar på korten i kameran o alla tomma flaskor i köket så förstår jag att de inte alls va så lugnt;)
Gordan som gav sig av tidigast sa att vi hördes lång väg utanför när vi sjöng singstar.. Kan bara tänka mig vad grannarna svor åt oss innan vi gav upp klockan 04.00 imorse.. Men ska de va så ska de..=)
Insåg imorse att jag hade glömt att ta fram chips, pocorn o allt annat som jag hade handlat i snacksväg..
Men har hört att tiden går fort när man har roligt.. o de hade vi.
Vi pratade om att gå ut o klubba vid halv-tolv-tiden, nästa gång vi kollade klockan så va den 02.30 så då insåg vi att de va lika bra att stanna kvar här och köra på..

Som sagt, de kommer bilder... imorgon förhoppningsvis!
Nu ska jag återvända till soffan o göra så lite som möjligt!

Ska bara passa på och tacka än en gång för alla fina presenter o en underbart rolig kväll...

Kommentarer

  • syster säger:

    Tack själv! Inte bara rösten som är sliten efter all "skönsång"...¨jag har legat i soffan HELA dagen. Lycka till på intervjun!

    2008-10-05 | 21:42:05
  • Evelina säger:

    jag passade på att sova lite när lilleman vilade i em men sen har vi varit iväg en sväng hos gordan, henke o mille.. så tråkigt väder, man vill ju bara vara inne..

    TAck!

    2008-10-05 | 21:46:56
  • Gordi säger:

    Tack sj. Var supergod mat o supertrevligt sällskap.

    Lycka till imon, jag tror du får d=)

    Vi hörs, kram

    2008-10-05 | 22:15:29
  • Lisette Melker säger:

    Tack för en supernajs kväll!! Var utan tvekan värt att må skit igår!!! Hade svinball!! Får vi göra om snart igen!! Lycka till imorgon!! Håller tummarna för dig!!nu är det dax att fixa sig så att man kan dra till jobb...suck!!!

    kram

    2008-10-06 | 05:45:34
  • Johanna säger:

    Tack för en jätte trevlig kväll:) Mådde mindre bra på söndagen sov inget vidare bra på din soffa.



    Hoppas det gick bra på interjun:)

    Kram

    2008-10-06 | 18:42:48
    Bloggadress: http://johannabillsbo.blogg.se/
  • Evelina säger:

    tack själv allihopa=)

    2008-10-06 | 20:29:49

Kommentera inlägget här: