jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Mummybrain..

Kategori: Allmänt

Hur glömsk får man vara?
Kom precis på att jag skulle ha varit på södra sommarstadens förskola i förmiddags o kollat läget. Har jag helt glömt bort!
Nu känns de ju nästan lite pinsamt att ringa o be om en ny tid... SÅ TYPISKT MIG!
Istället va vi på öppna förskolan o busade en massa..

Jag är värdelös på att skriva upp saker med, har blivit lite bättre (tycker jag själv), men tydligen inte bra nog!
Påminnelser i mobilen är bra, ska nog använda den funktionen lite mer flitigt..
(Hade lagt in en påminnelse på mobilen när jag fyllde år, precis som att jag skulle glämma bort de..;))

Kommentarer

  • charlotte säger:

    haha men du skriver ju till och med påminnelser när kungen fyller år!!! GAPSKRATT!!!

    2008-10-13 | 19:08:33
  • Evelina säger:

    haha.. ja, men jag vet ju aldrig hur gammal han är, så jag har skrivit: Kungen fyller typ 65 (i säkert 3 år;))

    HUr gammal är gubben=)?

    2008-10-13 | 21:33:08

Kommentera inlägget här: