jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Bröllopspics..

Kategori: Allmänt

Har länge sagt att jag ska lägga in bilder från danne och Helenas bröllop som vi var på den 13 sep så här kommer de ett litet utplock=)

Det vackra brudparet..


  
Vigseln                     Danne och Helene



Jag och Tobbe..

        
Bröllopsvalsen=)

O ju senare de blev dessto fullare blev alla och ju mer dansades de...

                  
Stefan, Bruden och Heavy..      Dancing queen..


        
Heavy och Tobbe          VI..

Har hur mycket bilder som helst men detta får räcka för ikväll=)

Kommentarer

  • Helene säger:

    Takk for de fine bildene du har lagt ut! Og lykke til med jobbintervju! God natt!

    2008-10-02 | 23:13:13
  • Stefan säger:

    Underbar bild som visar vilken gentleman jag är som hämtat drinkar åt två personer. Drack ju inget själv...

    2008-10-03 | 12:48:59
  • Helene säger:

    Just det, därav min glädjespose... Men kommer jag i håg rätt hade du konstant två glas i handen.. Stämmer det?

    2008-10-03 | 13:12:50

Kommentera inlägget här: